قبلی

خدمات کوچینگ املاک

با استفاده از خدمات کوچینگ آکادمی کاشانی کیا، یک همراه همیشگی برای حل مشکلات، رسیدن به اهداف و افزایش فروش دفتر املاکتان، کنار خود داشته باشید.

چرا آکادمی کاشانی کیا؟

تیم متخصص و با تجربه

مشاوره آنلاین و حضوری

ارائه مناسب‌ترین راهکارها

سایر خدمات

خدمات حقوقی

خدمات مالیاتی

کمپین‌های خبری و تبلیغاتی

بیمه و استخدام

طراحی سایت و اپلیکیشن

درباره خدمات کوچینگ املاک

اگر رشد آژانس املاک شما متوقف شده یا به اندازه انتظارتان خوب پیش نمی‌رود و نمی‌دانید مشکل کار کجاست، وجود یک کوچ حرفه‌ای که سابقه حضور در بازار املاک را داشته و قبلاً با تمام مشکلات فعلی شما دست‌و‌پنجه نرم کرده باشد، مشکل‌گشا است.

بهره‌مندی از دانش و تجربۀ یک کوچ برای آژانس‌های املاک موجب تندشدن شیب نمودار فروش و حل‌شدن چالش‌ها و مسائل می‌شود. آکادمی کاشانی کیا با کوچینگ آژانس املاک در این بازار پر‌رقابت به‌صورت تمام و کمال کنار شماست.

کوچینگ چیست؟

کوچیگ یک فرایند توسعه حرفه‌ای است که در آن کوچ (مربی یا مشاور) با استفاده از تکنیک‌ها و ابزار‌های مختلف، کسب‌و‌کار را برای رسیدن به اهداف خود، همراهی و هدایت می‌کند.
کوچینگ برای مشاوران املاک یعنی داشتن یک همراه و راهنما برای رشد و پیشرفت در حرفه‌‌ی خود.

برخی چالش‌ها و مشکلات در بازار املاک را نمی‌توان به‌‌تنهایی حل کرد و باید به‌دنبال یک راه‌حل موثر‌ بود؛ مثل استفاده از تجربه دیگران. در اینجا کمک یک کوچ به کارتان می‌آید.

کوچ به شما کمک می‌کند تا بهترین نسخه از خودتان باشید. او برای توسعه مهارت‌ها و بهبود عملکرد در زمینه فروش ملک، ارتباط با مشتریان، زمینه‌سازی بازاریابی مؤثر و سایر جنبه‌های مرتبط با شغلتان، شما را همراهی می‌کند.

بیشترین تمرکز کوچینگ در حوزه املاک روی هدف‌گذاری، ایجاد استراتژی موفق، توسعه کارآفرینی، مدیریت زمان و مهارت‌های ارتباطی است. کوچینگ در واقع نوعی همکاری است. او به شما کمک می‌کند تا به دیدگاه جدیدی برسید، ایده‌های نو مطرح کنید و موانع را شکست دهید. هدف نهایی افزایش عملکرد و موفقیت شما در حرفه مشاور املاک است.

چرا باید از کوچینگ برای آژانس‌های املاک استفاده شود؟

استفاده از کوچینگ برای آژانس‌های املاک مزایای زیادی دارد:

  • رشد حرفه‌ای: کوچینگ باعث رشد حرفه‌ای مدیران و کارکنان آژانس می‌شود. این فرایند بهبود مهارت‌ها و عملکرد فردی را سرعت بخشیده و راهکارهای عملی برای دستیابی به اهداف مشخص را ارائه می‌دهد.
  • توسعه استراتژی: با کمک کوچ، آژانس می‌تواند استراتژی‌های موثری برای رشد و توسعه بیشتر تهیه کند. کوچ از تجربه و دانش خود استفاده می‌کند تا راهکارهایی مناسب برای مدیریت آژانس و رقابت با سایر رقبا ارائه دهد.
  • ارتقای مهارت‌ها: با کوچینگ، مهارت‌های فردی و گروهی تقویت می‌شود. این شامل مهارت‌های ارتباطی، نوآوری، مذاکره، مدیریت زمان و مهارت‌های فروش می‌شود که در بهبود عملکرد و اثربخشی آژانس تأثیرگذار است.
  • افزایش انگیزه و انرژی: کوچینگ باعث افزایش انگیزه و انرژی اعضای آژانس می‌شود. طرح اهداف مشخص، تعیین راهبردها و مواجهه با چالش‌های بزرگ‌تر باعث ایجاد انگیزه بیشتری در تیم می‌شود.
  • پیشبرد روابط: کوچ باعث ایجاد روابط مثبت و سازنده در آژانس می‌شود. ارتباط صمیمانه و متقابل بین کوچ و اعضای آژانس، اعتماد را تقویت می‌کند و تعاملات سازنده‌تری را برقرار می‌کند.

پکیج خدمات کوچینگ آژانس‌های املاک کاشانی کیا

در ابتدا آژانس شما بر اساس مدل SMART برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری می‌شود و سپس موارد زیر بر اساس نیاز شما برایتان انجام می‌شود:

  • چگونگی هدایت تیم‌فروش
  • چگونگی استخدام و ساخت تیم‌فروش
  • چگونگی فعالیت تیم‌فروش و جلوگیری از تداخلات
  • چگونگی استفاده از سیستم های حسابداری، فایلینگ، CRM، بازاریابی و فروش
  • آموزش پرسنل فروش
  • چگونگی انعقاد قراردادها
  • مدیریت قرارداد آژانس های املاک
  • مشتری مداری و پاسخگویی مشتری
  • پاسخگویی به سوالات کارشناسان و مدیر آژانس که در حین کار با آن مواجه می شوند

همچنین می‌توانید با کمک کوچ خود پکیج ISO 9001 را در دفتر املاکتان پیاده‎‌سازی کنید و از مزایا آن بهره ببرید.

مزایای استفاده از خدمات کوچینگ املاک کاشانی کیا

استفاده از خدمات کوچینگ به شما کمک می‌کند هنگام رویارویی با مشکلات از راهنمایی و همراهی افرادی با سابقه درخشان و دانشی به‌روز در حوزه املاک استفاده کنید. در این شرایط علاوه بر این که تصمیمات حرفه‌ای خواهید گرفت، در وقت و هزینه‌تان نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

خدمات کوچینگ املاک مناسب چه کسانی است؟

این خدمات مناسب برای تمام افراد فعال در بازار املاک است، به‌خصوص:

  • مدیران دفاتر املاک
  • مشاوران املاک

چگونه از سرویس کوچینگ املاک کاشانی کیا استفاده کنیم

اگر قصد دارید از خدمات کوچینگ آکادمی کاشانی کیا استفاده کنید، با شماره ۸۸۰۲۴۲۹۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. همکاران ما برای راهنمایی شما حاضرند.

درباره آکادمی کاشانی کیا

هدف آکادمی کاشانی کیا ارتقا و افزایش سطح علمی مشاورین املاک و صاحبان آژانس‌های املاک در زمینه مبانی دلالی علمی املاک و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در سراسر ایران بوده. آکادمی کاشانی کیا دارای مجوز رسمی نشر دیجیتال سرآمد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و فعالیت‌های ما در راستای فرهنگ‌سازی و افزایش سطح علمی صنف املاک و دلالان بازار املاک است.

سوالات متداول

این خدمات شامل تمام مسائل ثبتی از جمله ثبت قرارداد‌ها و پیگیری آن‌ها است.

تمام افرادی که با بازار مسکن سر‌و‌کار دارند، می‌توانند از خدمات حقوقی استفاده کنند. به‌خصوص مالکان مسکن، مشاوران املاک، سازندگان، سرمایه‌گذاران.

تیم آکادمی کاشانی کیا با ۳۰ سال تجربه درخشان، تیمی مجرب و صد‌ها پرونده موفق دارد.

درخواست ثبت خدمات

درباره خدمات ما اگر سوالی دارید؛ فرم را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.