قبلی
اما با توجه به پیشرفت علم املاک در جهان غرب بنگاه های املاک همچون کلر ویلیامز KW نیز نسبت به سرمایه گذاری در این زمینه اقدام نمودند و توانستند با کمک فن آوری ارائه شده توسط شرکت تایوانی HTC پلت فرمی جامع و کامل توأم با اتوماسیون، فایلینگ، رسانه آنالین، CRM، سایت، اپلیکیشن و در نهایت سیستم های هوش مصنوعی همچون مجیک بروسر (Magic Browser) و پیام رسان ها به همراه شبکه های ارتباطی همچون زوییپر (Zoiper) در مبارزه و نابودی پلت فرم های نامبرده آنچنان مؤثر واقع گردند که ۹۰ درصد بازار املاک در آمریکا و اروپا همچنان در اختیار بنگاه های املاک باشد . لازم به ذکر است تنها نماینده رسمی برنامه های املاک HTC در ایران ISOKiA می باشد
املاک سیامک موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ شد املاک سیامک فعال در حوزه خرید فروش، سرمایه گذاری در امور املاک و مستغلات در شهر رشت موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ از مجموعه آسیا سیستم شده است. این املاک با مدیریت آقای بهنامی در شهر زیبای رشت در گلسار بلوار گلایل روبروی بانک ملت به مشغول به فعالیت است. آسیا سیستم ، مشاوره و هدایت شرکتها، موسسات، کارخانه ها را برای اخذ ایزوهای معتبر بین المللی به عهده دارد. ضمنا تلفن تماس آسیا سیستم ۰۹۱۹۷۳۰۱۵۷۶ و آدرس سایت www.asiasystem.org میباشد.

آژانس املاک علی رضا قاسمی REAL ESTATE به همکاری ایزو کیا در افزایش بهره وری

آژانس املاک علی رضا قاسمی Real Estate این شرکت تعداد ایزو خود را از شرکت ایزوکیا اخذ نمود.

قابل ذکر است این شرکت با کمک مرکز مشاوره ایزوکیا توانایی اخذ و پیاده سازی انواع ایزوهای تخصصی را پیدا نموده است.

آقای جواد هژبری مدیر عامل گروه املاک انلاین رسالت مجوعه دانش بنیاد خود را در ارتباط با شهر فردیس استان البرز.

آقای هژبری از شاگردان دکتر امیرهمایون کاشانی کیا در زمینه املاک و مستغلات هستند

این چنین بیان نمودن هدف ما از ایجاد پلتفرم املاک انلاین vip مقابله با پلتفرم‌های غیر صنفی در زمین املاک میباشد که بازار املاک ، مشاور املاک، آژانس‌های املاک و طیف وسیعی از دست‌اندرکاران صنف املاک را به خطر انداختن .در ادامه ایشان فرمودند عملکرد پلتفرم املاک انلاین vip بسیار مدرن ، کارآمد، براساس تکنولوژی روز آمریکا و شریک HTC بوده و همزمان در سراسر عالم به منظور مقابله با پلتفرم های مهاجم ابدا گردیده است.در ادامه ایشان ابراز نمودن کارکردن و ارائه اگاهی در پلتفرم ما کاملا رایگان میباشد و منافع ما براساس نتیجه کار مشاور املاک استوار میباشد. همانطور که می‌دانید پلتفرم های موجود در بازار بابت درج اگاهی هزینهای گزاف و کمر شکنی در بنگاه‌های املاک می نمایند که این امر با توجه به وضعیت نابسامان معیشتی صنف بسیار ظالمانه و غیره اصولی می‌باشد علاوه بر آن که خود این پلتفرم ها جدیدا سعی نموده‌اند با جذب مشاور با جذب مشاورین سرپا که هیچگونه صلاحیت و یا مجوزهای لازم از مراجع مربوط را دارا نمی باشند استفاده نمود که همان کاری که اسنپ با صنف اتحادیه اتومبیل نمود با صنف اتحادیه املاک بنماید که به گونه‌ای همچون اسنپ در صنف املاک نمود پیدا کند البته لازم به زکر است از زحمات دکتر کاشانی کیا نماینده رسمی HTC تقدیر و تشکر فراوان داریم .

مرد اول چهار دانگه کیست؟

پس از گشت و گذار در جنوبی ترین محله ی تهران از توابع اسلامشهر در محله ای صنعتی و پر رونق اولین نام که در صنعت املاک و مستغلات بر سر زبانهاست دکتر میثم کربلایی مدیریت هلدینگ بنچاق می باشد.ایشان بار ها به عنوان کارآفرین نمونه در شغل های املاک؛نمایشگاه اتومبیل و سرمایه گذاری با داشتن یکصد کارمند شناخته شده است.در آخرین طرح های انقلابی ایشان و صنعت ساختمان میتوان از یک مجموعه بزرگ مسکونی که اقدامات اولیه ساخت آن توسط آقای دکتر میثم کربلایی بنیان گذاری شده است نام برد.خاطر نشان میشود که املاک و هلدینگ بنچاق از جمله مدرن ترین؛کارآمدترین؛پیشرفته ترین مجموعه ها در استان تهران و کشور می باشد.که توسط مجموعه ایزوکیا سازمان دهی گردیده است.

ISO is the road to success for real estate consultants

ایزو برای مشاورین املاک شاهراه موفقیت است و گروه کسب و کار می گوید: مشاورین املاک کوثر از سال ۹۳ به صورت حرفه‌ای کار خود را در چهاردانگه آغاز کرد اما در صنعت ساختمان بیش از یک دهه مشغول فعالیت است. مهندس بهرام گودرزی در گفت و گو با «بهارنیوز» افزود: املاک کوثر در راستای خدمت رسانی به شهروندان در نظر داشت تا با تغییر شرایط خود برای یک کار حرفه ای و مطلوب اقدام به اموزش های ویژه در حوزه املاک کرد. مدیراملاک «کوثر» در ادامه افزود: ما در کنار کار املاک در بحث ساخت و ساز به صورت حرفه ای نیز فعالیت می کنیم. این کارشناس املاک سپس همچنین تاکید کرد: ایزو برای مشاورین املاک شاهراه موفقیت است و ما برای رتقای شغلی به مرکز مشاوره ایزوکای و آکادمی کاشانی کیا مراجعه و از آموزش های این دو مرکز در این زمینه بهره مند شدیم. به همه کسانی که به دنبال تحول در زمینه شغل خود به خصوص آژانس های املاک توصیه می کنم که از این آموزش‌ها استفاده کنند. گفتنی است، املاک «کوثر» با راهنمایی های امیرهمایون کاشانیکیا (مرکزفنی و حرفه ای تعادل) و موسسه ایزوکیا با اموزش و پیاده سازی تخصصی آژانس های املاک موفق به کسب ISO9001 و ارتقا شغلی در زمینه مشاوره املاک نائل آید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های www.isokia.com و www.kashanikia.com

کاهش هزینه و افزایش درآمد کسب و کارهای گرفتار

مجموعه خدماتی که در مرکز مشاوره ایزوکیا ارائه می شود می‌تواند کلیه کسب و کارها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی را از وضعیت نابهنجار و وضعیت عدم تعادل بین هزینه ها و درآمد رهانیده و در افزایش بهره‌وری و تمرکز مدیریت بر ریسک‌های منفی (تهدید) و مثبت (فرصت) کمک نموده و در کنار کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد و اعتماد ذینفعان و مشتریان را فراهم نماید.

مجموعه خدماتی که در مرکز مشاوره ایزوکیا ارائه می شود می‌تواند کلیه کسب و کارها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی را از وضعیت نابهنجار و وضعیت عدم تعادل بین هزینه ها و درآمد رهانیده و در افزایش بهره‌وری و تمرکز مدیریت بر ریسک‌های منفی (تهدید) و مثبت (فرصت) کمک نموده و در کنار کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد و اعتماد ذینفعان و مشتریان را فراهم نماید.

خدمات ارائه شده توسط این مرکز به شرح ذیل می باشد:

 

آموزش کلیه الزامات سیستم‌های مدیریتی از قبیل (Iso ۹۰۰۱۱۳۴۸۵ , GMP, Validation, صحه‌گذاری استریل و …)

طراحی، آموزش و استقرار بازاریابی و فروش

آموزش پرسنل سازمان بصورت Online یا در محل(in house) و طرح جامع آموزش

صدور گواهینامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

صدور گواهینامه‌های مدیریتی از قبیل DBA, MBA مورد تایید وزارت علوم

صدور گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی مورد تایید IAF,NACI,IAS

زمینه‌های مشاوره جهت بهبود بهره‌وری و افزایش سودآوری

تولید محصول جدید
بهبود کیفیت محصول
کاهش ضایعات و دوباره‌کاری
افزایش رضایتمندی مشتری
کاهش و بهبود نیروی انسانی
همکاری در جهت دریافت استانداردهای بین المللی، ملی، منطقه‌ای
طراحی و اجرای Validation ها (DQ, IQ, OQ, PQ)  در زمینه‌های اتاق تمیز و استریل (در قسمت پزشکی)
بهبود و بازنگری در فرآیندهای سازمان
کاهش هزینه‌های تمام شده از طریق بازنگری در BOM, OPC در بخش طراحی و توسعه

ایزوکیا، مشاوره و هدایت شرکتها، موسسات، کارخانه ها را برای اخذ ایزوهای معتبر بین المللی به عهده دارد. ضمنا تلفن تماس  ایزوکیا ۰۹۱۲۶۱۱۱۸۸۲ و  02188024290 و آدرس سایت www.isokia.com میباشد.

هزینه چند صد میلیاردی انتخابات اتحادیه املاک، بیشتر از انتخابات ریاست جمهوری

اردشیر امیری بازرس اسبق اتحادیه املاک تهران و کاندیدای مستقل اتحادیه املاک تهران مطالبی در ارتباط با مشکلات و آینده صنف املاک بیان کرد.
به گزارش موج، اردشیر امیری بازرس اسبق اتحادیه املاک تهران و کاندیدای مستقل اتحادیه املاک تهران مطالبی در ارتباط با مشکلات و آینده صنف املاک بیان کرد. بر اساس این گزارش؛ اولین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است تعداد کاندیداهای املاک در این دوره می باشد. به گفته امیری حدود ۱۳۷ نفر و هفت گروه انتخاباتی که هر گروه شامل ۷ نفر می باشد، برخی از گروهها به صورت سیستماتیک و با هزینه های هنگفت از جمله سالن های همایش گران قیمت و درجه یک پایتخت با هزینه میانگین شبی تا ۵۰۰ میلیون تومان دست به تبلیغات و دعوت نامه هایی به منظور صرف شام و ناهار طی یک ماه اخیر نمودند. در ادامه، این کاندیدای مستقل در رابطه با اسپانسرهای این گروه‌ها از جمله پلتفرم های بزرگ که حتی از منتقدین خود آشکارا حمایت می‌کنند و همچنین باندهای اقتصادی نام بردند که حمایت آنها و همچنین هزینه‌های چند صد میلیاردی را در پایتخت برای انتخابات یک صنف توجیه نمی‌کند. اردشیر امیر دارای سوابق اجرایی در سازمانهای مهم و همچنین سابقه کار در املاک است و نظرات بسیار انقلابی در رابطه با کوتاه کردن دست مافیای مسکن از صنف املاک و همچنین حمایت از اعضای معمول اتحادیه که تقریباً اکثریت قریب به اتفاق اعضا را تشکیل می‌دهند دارند. در ادامه و جمع بندی نهایی می‌توان گفت عدم حمایت اسپانسرهای فوق الذکر از کاندیداهای مستقل همچون آقای امیری ریشه در صداقت و عدم انعطاف‌پذیری ایشان در مواجهه با رانت‌خواری و باندبازی در ماموریتهای محوله دارد. در انتها این سوال برای مخاطبین پیش می آید واقعا چه اتفاقی قرار است در اتحادیه املاک بیافتد که هزینه چند صد میلیادری انتخابات آنرا میتواند توجیه کند؟